Upravljanje stanovanjskih stavb
V stanovanjskih stavbah in stavbah z več lastniki poskrbimo za upravljanje, urejanje in vzdrževanje skupnih prostorov in nudimo naslednje storitve:
Pregled stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih in prenovah.
Svetovanje in strokovna pomoč pri vzdrževanju skupnih delov in naprav ter pripadajočega zemljišča.
Priprava predlogov načrtov vzdrževalnih del stavbe, izračunavanje predpisanih minimalnih višin prispevkov v rezervni sklad (oz. dogovorjenih višin nad minimalno predpisanimi), ocena potrebnih višin prispevkov glede na predloge načrtov ter organiziranje obravnave predlogov in njihove verifikacije.
Zbiranje ponudb, cenikov, predračunov ter sodelovanje z etažnimi lastniki pri izboru ponudnika v primeru večjih del ali dobav oz. organiziranje izvedbe manjših vzdrževalnih del in poročanje lastnikom, vse v skladu z veljavnimi predpisi.
Priprava in sklepanje pogodb s tretjimi v zvezi z deli in dobavami iz predhodne alineje s katerimi se zagotovi nemoteno obratovanje objekta.
Pridobivanje ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del ter po pridobljenih dovoljenjih organizacija izvedbe.
Nadzor nad izvajanjem del in dobav (oz. organizacija predpisanega nadzora), prevzem zaključenih del oz. dobav (količinski in kakovostni), obračun ter uveljavljanje reklamacij in garancij.
Poročanje o izvedenih vzdrževalnih delih in dobavah v skladu z veljavnimi predpisi.
Organizacija nujnih investicijskih vzdrževalnih del, sprejem obvestil in ogled dejanskega stanja, izdaja naročil in organiziranje takojšnje sanacije stanja.
Prijavljanje morebitnih škod na skupnih prostorih, objektih, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova pogodb z zavarovalnicami in organiziranje komisijskih ogledov.
Organiziranje odprave škode in vzpostavitve v prvotno stanje.
Priprava zahtevka za refundacijo nastale škode.
Izdelava letnega poročila o delu upravnika.
Organizacijsko-administrativna opravila:
- Nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih, najemnikih poslovnih prostorov v stavbi.
- Nastavitev in ažuriranje evidenc po posameznih delih stavbe.
- Priprava pogodbe o opravljanju upravniških storitev.
- Dajanje informacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registrov nepremičnin za nastavitev evidenc in o spremembah glede gradnje, prenove, vrednosti, površine, števila prostorov, idealnem deležu ter vrsti nepremičnine.
- Sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi.
- Informiranje lastnikov in uporabnikov posameznih delov.
- Pripravo zapisnikov v zvezi z odločanjem o zadevah rednega upravljanja, v zvezi s tem pa še pomoč pri organiziranju lastnikov, strokovno svetovanje in koordiniranje.
- Predpisano arhiviranje dokumentacije.
Finančno-računovodska in knjigovodska opravila:
Ugotavljanje finančnih obveznosti ter delitev in obračunavanje stroškov, vse v skladu z veljavnimi kriteriji, ter izdelava obračunov. blaga in storitev.
Inkaso plačil obveznosti iz predhodnih dveh alinej ter prenakazovanje ustreznih zneskov tretjim (dobavitelji, podizvajalci, i.p.d.).
Opominjanje najemnikov – dolžnikov in obveščanje lastnikov o morebitnih dolgovih uporabnikov njihovih enot.
Opominjanje lastnikov – dolžnikov in obveščanje ostalih etažnih lastnikov o dolgovih, ki sodijo v okvir stvarnega bremena iz 120. člena SPZ.
Priprava podatkov s področja knjigovodsko-finančnega spremljanja stavbe za sodno izterjavo obveznosti.
Vodenje (knjigovodsko in finančno) sredstev ločeno od knjigovodenja upravnikovih poslov in od knjigovodenja sredstev drugih stavb (evidentiranje obveznosti in terjatev ter prilivov in odlivov).
Izdelava zakonsko določenih obračunov in knjigovodsko-finančnih poročil.
Priprava podatkov za sklenitev pogodbe o zavarovanju.
Priprava drugih finančno-računovodskih podatkov, kadar gre za primere, ki sodijo v posle rednega upravljanja.
Pravno premoženjska opravila:
Zastopanje etažnih lastnikov v sodnih in upravnih zadevah, ki se nanašajo na stavbo kot celoto oz. organizacija odvetniškega zastopanja
Organizacija izterjave dolžnikov v primerih uveljavljanja stvarnega bremena iz 120 člena SPZ, v primerih dolžnikov iz naslova najema skupnih delov in v drugih naročenih primerih.
Organizacija odvetniškega zastopanja v drugih sodnih postopkih po naročilu.
Posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo sodnih postopkov in postopkov pred upravnimi organi.
Priprava podatkov v okviru poslov rednega upravljanja, če potekajo v okviru takih poslov nepravdni postopki.
Vodenje evidenc pravnomočnosti sklepov sodišča in izvršljivosti odločb.
Poročanje o poteku sodnih in upravnih postopkov.
Izvrševanje odločitev etažnih lastnikov v zvezi z uveljavljanjem subsidiarne odgovornosti (odgovornost najemodajalca za dolgove najemnika).
Zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb.
Svetovanje lastnikom pri urejanju tistih vprašanj oziroma medsebojnih razmerij (tudi pogodbenih), ki ne presegajo okvira poslov rednega upravljanja.
Organizacija, svetovanje in pomoč pri zavarovanju skupnih delov stavbe.